SDB Octopus
Welkom op het SDB Octopus gebruikers-feedback platform!
- Bekijk de wensen van andere gebruikers en stem op je favorieten.
- Heb je een wens of suggestie die nog niet is ingediend dan kun jij deze hier indienen. Geef op een zo beknopt mogelijke manier aan wat je wens is en wat je er mee probeert op te lossen.
- Je hebt 5 stemmen die je kunt geven aan een wens of je kunt de stemmen verdelen over meerdere wensen. Zodra een wens door ons in behandeling is genomen krijg je de stem(men) weer terug en kun je deze opnieuw gebruiken.
71 gevonden resultaten
-
1 stem
-
1 stem
-
Nieuws toevoegen aan Octopus app
Medewerkers binnen de organisatie vragen vaak of nieuws kan worden toegevoegd aan de Octopus app.
1 stem -
looproutes woonzorg naar je toe halen
In Planning is het nu mogelijk gemaakt om looproutes te maken en die naar degene die die dag werkt te halen.
In tegenstelling tot thuiszorg waar iemand de routes koppelt met daarin de clienten.Dit is door SDB Aktiviteitenplanning dit jaar gemaakt. Echter moet je de route (meestal woonzorg) in SDB Planning op een collega zetten. Daarna is het in Octopus zichtbaar.
Wens is dat je in Octopus de niet gekoppelde diensten van die OE van die dag ziet en de dienst naar je toe kunt halen en zo je interne route kunt lopen.
1 stem -
verschil in zichtbaarheid van roosterplanning en clientroute
SDB Octopus - in SDB Octopus zijn clientroutes verder vooruit zichtbaar, houdt geen rekening met zichtbaar of gepubliceerd rooster. Hierdoor lijkt in de agenda in Octopus een rooster te staan dat nog niet klopt, maar al als rooster wordt gezien door de medewerker. Rooster en clientroutes daarom graag gelijk laten lopen in zichtbaarheid, het kleurverschil tussen beide is ook niet heel erg duidelijk.
1 stem -
datum/tijd berichten octopus - SHL
Als medewerker wil ik graag in de berichten kunnen zien wanneer wijzigingen zijn doorgevoerd. Ik kan niet van elke melding onthouden wanneer deze is binnengekomen. In de webversie is dit wel te zien.
1 stem -
SDB Octopus
Als je functioneel rechten hebt op Roosterplan kan je als medewerker je eigen diensten verwijderen. Ook als je alleen maar rechten hebt vanwege het maken van het basisrooster welke uitgerold wordt en nog niet volledig sluitend geroosterd is. Dat is niet wenselijk. Kan dit recht om diensten te kunnen verwijderen als medewerker op een andere manier ingericht worden?
1 stem -
weekweergave
Onze ambulant medewerkers willen graag in een oogopslag zien waar ze die week zijn ingezet. Nu kunnen ze dit alleen per dag zien.
Graag zou ik in de agenda een optie per week willen hebben om aan of uit te zetten.1 stem -
Aanpassen (cliënt) agenda in Octopus
Onze zorgmedewerkers vinden de Agenda onoverzichtelijk. Het probleem is dat er eerst zaken van 'De hele dag' staan, en daarna pas de activiteiten/afspraken van de dag zelf (op bepaalde tijd).
Zelfs als we het werkplan inrichten zoals we het idealiter zouden willen, staat er nog veel te veel onder 'Agenda'.
We zouden graag alleen de clientagenda willen zien in tabblad 'Agenda' in Octopus. Of desnoods de volgorde aanpassen zodat de ochtend, middag en avond als eerste getoond worden.0 stemmen -
geldig dienstverband standaard geselecteerd bij verlofaanvraag
Sinds kort is het drop-down-menu leeg bij 'contract' bij het aanvragen van verlof in de mdw portaal. Reeds verlopen dienstverbanden worden hierdoor vaak onbedoeld geselecteerd.
Graag zou ik willen zien dat het geldige dienstvergband al voorgeselecteerd is.0 stemmenVolgens ons is dit een bug
-
De mogelijkheid een identiteitsbewijs te kunnen scannen met de Octopus-app
Wij wensen de mogelijkheid een identiteitsbewijs te kunnen scannen met de Octopus-app waarna de app USER diverse controles laat uitvoeren.
Ooit hebben wij een aantal ID-scanners aangeschaft waarmee we makkelijk, snel en foutloos ID’s zouden kunnen scannen. Daarmee zou je bijvoorbeeld de WID, COV en BSN-controle kunnen uitvoeren en laten verwerken in het beoogde dossier.
De techniek deed het net-niet voor ons en de ID-scanners zijn langzaam aan het vergaan ergens.
De SDB-Octopus-app lijkt ons een uitstekend middel om te gebruiken als ID-scanner.
Ik stel het me zo voor: Dat je als behandelaar je (nieuwe) client ontvangt, pasje neerlegt en…0 stemmen
- Ziet u uw idee niet?