SDB Octopus
Welkom op het SDB Octopus gebruikers-feedback platform!
- Bekijk de wensen van andere gebruikers en stem op je favorieten.
- Heb je een wens of suggestie die nog niet is ingediend dan kun jij deze hier indienen. Geef op een zo beknopt mogelijke manier aan wat je wens is en wat je er mee probeert op te lossen.
- Je hebt 5 stemmen die je kunt geven aan een wens of je kunt de stemmen verdelen over meerdere wensen. Zodra een wens door ons in behandeling is genomen krijg je de stem(men) weer terug en kun je deze opnieuw gebruiken.
145 gevonden resultaten
-
voorletters / voornaam
Als je een client registreert met alleen de voorletters dan komen die ook netjes in het ECD, zodra je de voornaam toevoegt dan verdwijnen de voorletters en kan je die in de Octopus app niet meer terugvinden. Stel je belt met instanties dan hebben ze altijd voorletters nodig. dus het verzoek om de naast de voornaam ook de voorletters toe te voegen. Dit mag mijns inziens ook bij de overige informatie van de client.
Mvg Marco
0 stemmen -
In WEB een tekentje voor de naam van de cliënt
In het WEB staat voor cliënten die zijn overleden een kruisteken voor de cliëntnaam.
Het zou fijn zijn als er ook een tekentje kan komen als een cliënt niet (meer) in zorg is. Dat is dan bijvoorbeeld als iemand naar een verpleeghuis is verhuist (dan is deze niet overleden maar zal ook niet terug komen) of als een thuiszorg cliënt tijdelijk geen zorg heeft, dan komt deze cliëntnaam toch in beeld als je in het WEB de afdeling opvraagt. (geldt mn voor administratieve diensten die ook autorisatie hebben voor cliënten niet meer zorg).0 stemmen -
Beheer activiteitenroute per dag mogelijkheid om te wisselen
In de activiteitenplanning wordt gebruik gemaakt van verschillende routes.
Er zijn echter ook routes die maar een aantal keren per week gevuld worden (veelal begeleidingsroute). Voor een planner zou het prettig zijn dat de mogelijkheid er is om een route bepaalde dagen wel in gebruik te hebben en bepaalde dagen niet. Zo blijft het voor een planner overzichtelijker.
Nu is daar geen keuze in bij Route Beheer. De route kan aangemaakt of verwijderd worden.0 stemmen -
Indicatie cliënt zichtbaar in App
Verzoek is om de indicatie van een cliënt zichtbaar te hebben in de octopus app.
Een locatie van ons heeft gespikkeld wonen (intra en extramuraal wonen door elkaar). Dan zou het heel fijn zijn als men dat via de octopus app kan zien. Naast "Diensten" ergens los invullen is foutgevoelig, doorvoer vanuit Diensten zou wenselijk zijn.0 stemmen -
Mail naar Outlook organisator en collega's bij aangemaakte afspraak in Octopus app
Bij afspraken die je in de app maakt, wil ik een mail of melding waarbij je de afspraak in je outlookagenda kunt zetten zodat ik in Outlook ook een volledig overzicht van mijn afspraken en hierdoor kunnen mijn collega's of leidinggevende ook zien wanneer ik bezet ben.
0 stemmen
- Ziet u uw idee niet?