kilometervergoeding via Octopus
Bij ZPMH wordt de kilometervergoeding van de thuiszorg geregeld via het medewerkerportaal. Daar worden nu de kilometers ingevuld en in het ECD staat vermeld hoeveel cent ze krijgen voor de eerste 10 kilometers en hoeveel cent voor meer dan 10 kilometers met eigen auto. Ook voor fietsvergoeding is dit geregeld.
Nu gaan we over naar Octopus en willen we het medewerkerportaal gaan afsluiten voor de teams die over zijn. Alleen lopen wij er tegen aan dat ons huidig systeem voor medewerkers (Youforce) niet de mogelijkheid heeft om meerdere formulieren toe te voegen.
Daarnaast zou ik het eigenlijk veel logischer vinden als dit naar aanleiding van je route direct berekend kan worden en dan ook geregistreerd, waar je allen nog aan moet geven of je met eigen vervoer of met dienstvervoer de route hebt gewerkt.
Marieke (ZPMH)
Beste klant,
Wij overwegen om de kilometerregistratie ook in SDB Octopus te voorzien. In de komende tijd wordt dit verder functioneel uitgewerkt. Via dit ticket volgt nog een update.
Vriendelijke groeten,
ECD Team
-
Applicatiebeheer SZMK schreef
Aandachtspunt dat dit dus ook voor nietSDB-HR pakketten ontsloten zou moeten worden.
Met de generieke mdw koppeling heb je de huisadressen van de mdw ook in het ECD dus thuis-1e client-2e clent....laatse client-thuis zou je kunnen laten berekenen. Daarnaast dit totaal tonen in Octopus en daar naast de gewerkte uren accorderen.
Uitdaging wordt om die data dan in te lezen in je niet-SDB HR/SApakket.
Nu doe ik dat ook door een Excel op basis van SQL op de ECD database en die in te lezen (in ons geval in Afas)Gezien de CSR-wetgeving is dit voor denk ik alle klanten van groot belang.