Doorgaan naar artikel

SDB Octopus

Welkom op het SDB Octopus gebruikers-feedback platform!

We horen graag uw gedachten, ideeën, wensen en dingen waarvan je denkt dat ze verbeterd kunnen worden aan de app. 

Hoe werkt UserVoice?

• Bekijk de wensen van andere gebruikers en stem op je favorieten.
  • Heb je een wens of suggestie die nog niet is ingediend dan kun jij deze hier indienen. Geef op een zo beknopt mogelijke manier aan wat je wens is en wat je er mee probeert op te lossen.
  • Je hebt 5 stemmen die je kunt geven aan een wens of je kunt de stemmen verdelen over meerdere wensen. Zodra een wens door ons in behandeling is genomen krijg je de stem(men) weer terug en kun je deze opnieuw gebruiken.
En dan?

Implementatie doen we zelf, maar softwareontwikkeling doen we samen! Hou dus de release notes in de gaten om te zien wanneer jouw idee in de app belandt. 

8 gevonden resultaten

1. Rapporteren op doelen en begeleidingafspraken via SDB Octopus App of Care4 app

Om de Care4-app of de Octopus-app te kunnen gebruiken, is het voor PSW voorwaardelijk dat we kunnen rapporteren op doelen en begeleidingafspraken.

5 stemmen
    stem

We zijn blij dat je hier bent

Log in om feedback te geven

Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    Hoe belangrijk is dit voor jou?

Ingelogd als (Afmelden)
  2. Locatie afspraak in octopus app beter weergeven

Als hulpverlener wil ik een beter overzicht van de locaties voor de afspraak met de client.
    Bij het toevoegen van een locatie aan de afspraak is dit 1 lange lijst. Het is niet overzichtelijk, het adres van de client is er niet zichtbaar, pas na het bevestigen van de afspraak. Fijner zou zijn wanneer je kunt kiezen voor de opties:
    - Binnen de instelling
    - Buiten de instelling
    - Bij de client/deelnemer
    - School
    - Overige adressen

1 stem
    stem

Ingelogd als (Afmelden)

Ingelogd als (Afmelden)
  3. Openstaande afspraken voor registratie / Dag afronden

Als hulpverlener wil ik een overzicht van de te registreren afspraken in de octopus app. Afspraken die al geweest zijn blijven niet in je startscherm in de tegel vandaag. Dit zou voor die dag wel handig zijn om vanuit daar direct je registratie te kunnen verwerken.

Wat ook kan helpen is op het home scherm een aparte tegel/knop die heet 'Openstaande registratie' waar alle afspraken staan die nog niet geregistreerd zijn.

Of: De optie Dag afronden prominenter in beeld ipv alleen bij de agenda die op maand wordt getoond. Het wordt pas getoond wanneer je op dag klikt.

Samenvattend: Een…

1 stem
    stem

Ingelogd als (Afmelden)

Ingelogd als (Afmelden)
  4. Meerdere clienten in 1x kunnen selecteren in afspraak in octopus

Als hulpverlener wil ik in het maken van een afspraak via de octopus app meerdere clienten kunnen toevoegen door in de clientselectie steeds een andere naam in te vullen in plaats van de stap client toevoegen meerdere keren uit te voeren. Nu zijn de stappen:
    1 Genodigden - klik op +
    2 type naam client in clientselectie
    3 klik op opslaan
    Doe bovenstaande stappen nogmaals wanneer je meerdere clienten in je afspraak hebt.

Hoe wil ik het:
    1 Genodigden - klik op +
    2 type naam client in clientselectie
    3 vink client aan
    4 type naam volgende client in clientselectie…

1 stem
    stem

Ingelogd als (Afmelden)

Ingelogd als (Afmelden)
  5. Vrije plekken in agenda in octopus zichtbaar maken

Als hulpverlener wil ik in 1 oogopslag in de agenda van octopus kunnen zien wanneer ik ruimte heb in mijn agenda voor een afspraak. Op dit moment is de agenda een lijstweergave van de afspraken en moet ik rekenen hoeveel tijd ik vrij heb tussen de afspraken.

1 stem
    stem

Ingelogd als (Afmelden)

Ingelogd als (Afmelden)
  6. geforceerde toegang in octopus

Als gedragswetenschapper moet ik in mijn agenda afspraak clienten kunnen toevoegen die niet onder mijn caseload vallen. Ik wil dit met behulp van geforceerde toegang kunnen doen.
    Het heeft geen zin om de client door een collega via de chat door te laten sturen omdat ik dan de melding krijg dat er geen rechten op deze client zijn. In Care4 heb ik de rechten om via geforceerde toegang clienten aan een afspraak toe te kunnen voegen.

1 stem
    stem

Ingelogd als (Afmelden)

Ingelogd als (Afmelden)
  7. adres client al zichtbaar maken bij het aanmaken van de afspraak in octopus app

Als hulpverlener wil ik het adres van de client al zien als ik bij het maken van een afspraak in de octopus app met een client bij de locatie het adres van de client al kan zien. Op dit moment zie ik dat pas als ik de afspraak heb toegevoegd. Van alle locaties zie ik wel het adres behalve van de client.

1 stem
    stem

Ingelogd als (Afmelden)

Ingelogd als (Afmelden)
  8. Rapportages op andere rapportagetypen

Als hulpverlener wil ik ook kunnen rapporteren in Octopus op andere rapportagetypen.
    Wij hebben nu meerdere soorten rapportagetypen, zoals contactjournaal, veiligheidsrapportages, kindgesprekken pleegzorg, gezinsrapportage. Deze zijn nu niet te selecteren en een geschreven rapportage is niet meer te wijzigen van soort rapportage.

1 stem
    stem

Ingelogd als (Afmelden)

Ingelogd als (Afmelden)
  • Ziet u uw idee niet?