SDB HR
Welkom op het wensenportaal voor SDB HR en SDB Salaris van SDB Groep. Dit is de plek waarop je ideeën en wensen kunt plaatsen ter verbetering en doorontwikkeling van SDB HR en SDB Salaris.
Hoe werkt het
- Bekijk de wensen van andere gebruikers en stem op je favorieten.
- Heb je een wens of suggestie die nog niet is ingediend dan kun jij deze hier indienen. Geef op een zo beknopt mogelijke manier aan wat je wens is en wat je er mee probeert op te lossen.
- Je hebt 10 stemmen die je kunt geven aan een wens of je kunt de stemmen verdelen over meerdere wensen. Zodra een wens door ons in behandeling is genomen krijg je de stem(men) weer terug en kun je deze opnieuw gebruiken.
275 gevonden resultaten
-
Sneltoetsen + navigeren met cursor- en tabtoetsen
Onbegrijpelijk dat ik niet kan navigeren met snel-, cursor- en tabtoetsen.
Dat moet toch mogelijk zijn in elk fatsoenlijk programma!1 stem -
Hamburgermenu
Ik merk dat ik iedere dag 20 keer (of meer) op het hamburgermenutje klik om zaken in het personeelsdossier te bekijken, accorderingen te doen etc, kan dit menu niet standaard open staan? Die extra klik lijkt mij niet nodig als de info open staat.
1 stem -
Document alert naar medewerker
Indien een document dat niet ondertekend hoeft te worden is opgeslagen in het personeelsdossier, graag de mogelijkheid om de medewerker met een seintje hierop te attenderen.
1 stem -
Snel- en navigatietoetsen
Ter voorkoming van rsi... Dit is een programma voor de zorg. Maar is naar mijn mening ONGEZOND om mee te werken.. Zowel personeels sdb als de ecd..
Veel simpele programma's beschikken over navigatie en sneltoetsen en SDB/ECD niet??????1 stem -
wij draaien volledigheidscontroles, maar dan staat de functie van de medewerker er niet in. graag functies erbij toevoegen!
wij draaien volledigheidscontroles, maar dan staat de functie van de medewerker er niet in. graag functies erbij toevoegen!
1 stem -
Hernoemen melding in HR
Als een collega in HR met een mutatie bezig is, verschijnt er een groen bolletje bij de workflow en de melding dat ik niet geautoriseerd ben. Graag deze tekst aanpassen naar b.v. mutatie is in behandeling bij een collega.
1 stem -
Beter Melden
op een makkelijke manier je te kunnen beter melden. Ik kan het namelijk niet vinden op de site. Ook niet als zoekterm...
1 stem -
Om het rooster in de sbd te zetten zodat je zelf het overzicht kan houden op je rooster.
Het zou fijn zijn als je elke week inzicht in je eigen rooster hebt.
1 stem -
koppeling autorisaties met ECD
wij zijn op zoek naar een functionaliteit in SDB waarbij leidinggevenden voor hun medewerkers kunnen aangeven op welke locaties ze werken, naast de kostenplaats waar ze aan gekoppeld zijn. Deze locaties zouden de leidinggevende bijvoorbeeld uit een lijst kunnen selecteren die gebaseerd is op alle kostenplaatsen. Deze informatie zouden we dan graag ook in de API beschikbaar krijgen. Nog mooier zou zijn als dit in de standaard koppeling SDB en ons ECD zou komen voor het toekennen van autorisaties in de medewerkeraccounts in het ECD
1 stem -
Autorisaties vastleggen op rol in HR
we zouden in de standaard account-koppeling SDB en ons ECD graag de functie in SDB kunnen vertalen in te koppelen Deskundigheden en Rollen in het ECD account. Kunnen jullie hier iets in betekenen?
1 stem -
1 stem
-
aflopende contracten aantal contracten vermelden
Is het mogelijk bij de inzage voor de managers bij aflopende contracten, hierbij ook het aantal contracten te tonen, voordat ze kiezen voor verlengen of uitdienst melden? dan hoeven ze maar 1 handeling te doen ipv eerst naar het pd om het na te kijken.
1 stem -
Mogelijkheid terug laten komen dat je je dienst kan aanbieden ter overname
Naast zelfmatch de mogelijkeheid maken dat je je dienst kan aanbieden ter overname, zodat je collega hierop kan inschrijven.
1 stem -
de toegang van dit systeem niet beschikbaar te houden voor medewerkers die al meer dan 2 jaar uit dienst zijn
de toegang van dit systeem niet beschikbaar te houden voor medewerkers die al meer dan 2 jaar uit dienst zijn.
1 stem -
Om in planning de namen van een (tijdelijk) account te kunnen wijzigen
Tot voor kort kon dit gewijzigd worden , dat is nu niet mogelijk meer bij een tijdelijk account
1 stem -
Einde proeftijd veld ook zichtbaar te maken voor vrijwilligers
We zijn het instroomproces voor vrijwilligers aan het optimaliseren en digitaliseren en daarbij zou het fijn zijn als ook de einddatum proeftijd voor vrijwilligers kan worden ingevuld.
Zouden jullie dit veld voor Vrijwilligers zichtbaar willen maken?
Bijvoorbaat dank, namens Zorgcentrum Huize Rosa in Nijmegen1 stem -
Origine verzuimmelding aanpassen - functie voor Manager rol kunnen uitzetten als beheerder
Tijdens het opstellen en bijwerken van de handleiding SDB HR voor leidinggevenden van Huize Rosa, was ik de stappen aan het nabootsen voor in het indienen van een situatie wijziging / gedeeltelijke hersteld melding van een fictieve medewerker.
Nu viel mijn oog op het vakje Originele verzuimmelding aanpassen en dit is m.i. niet wenselijk dat Managers dit vakje kunnen aanvinken en zij hooguit een verzoek kunnen doen bij de arbo- en verzuimadviseur om de originele begindatum aan te passen.
Voortvarend ging ik in SDB Beheer op zoek waar ik het formulier kon aanpassen echter heb ik om een of andere…
1 stem -
filter bij verzuimreden toevoegen
bij overzicht verzuim in SDB HR een filtermogelijkheid op reden verzuim
1 stem -
Kan er een formulier komen waar je verlofuren opstaan?
Graag een overzicht van je gekregen en gebruikte verlofuren toevoegen aan SDB
1 stem -
De mogelijkheid om te zoeken op functie
Er kan nu gezocht worden op naam en personeelsnummer. Is het mogelijk dat er een optie komt op te zoeken op functie?
1 stem
- Ziet u uw idee niet?