Diensttijden i.p.v. dienstcodes in Agenda van Octopus
Als ik de agenda in 'Team' in landscape draai kan ik de diensttijden zien wat vanwege de veelheid aan verschillende dienstcodes erg handig is.
Is het mogelijk om ook in de agenda (2e tab) dit mogelijk te maken. Graag zou ik willen kiezen tussen codes en tijden (of alleen tijden) en indien nodig eventueel landscape gebruiken.
-
K. Groeneveld (Kim) schreef
Wij zijn pas 2 weken live met SDB Planning en de Octopus app en krijgen al meteen vragen over de nachtdienst die op beide dagen staat ingepland zonder dat je de tijden ziet. Mede om deze onduidelijkheid zouden we graag zien dat het mogelijk is om ook de agenda in de app de tijden te tonen in plaats van de dienstcodes.
-
Nicolette Rijnierse-Jacobs schreef
SHL
In de 'oude' app SDB Planning - Aysist is een aaneengesloten nachtdienst te zien met de tijden per dag en evt. de code. Per dag zie je de begin- en eindtijd.
Zaterdag 25 nov
22:45-00:00 xgp
Zondag 26 nov
00:00-09:00 xgpIn Octopus app s alleen de code te zien op beide dagen.
Za 25 nov Zo 26 nov
xgp xgpIs er dan op beide dagen een nachtdienst gepland? Of alleen op 25 nov en eindigt die op 26 nov (maar tot hoe laat??).
In Agenda en in Team: graag de tijden van de diensten tonen per dag. Dat geeft meteen duidelijkheid, vooral ook bij diensten die over de datumgrens gaan.
Alvast bedankt namens vele zorgmedewerkers bij 's Heeren Loo.
-
applicatiebeheer-ecd schreef
Wij zien ook graag de tijden. Dit is voor medewerkers veel duidelijker.
Als ze er ook een kleurtje aan toevoegen als ze op een andere groep staan is het helemaal perfect. -
M. Koning (Melanie) schreef
Wij kregen als antwoord in ons ticket: Wanneer er een dienst op een dienstcode staat zal deze in de Octopus App altijd de dienstcode tonen in plaats van de tijden. Alleen bij diensten waar geen dienstcode aan hangt zullen er tijden getoond worden. Er is geen instelling beschikbaar die de Octopus App forceert om bij een dienst met dienstcode de tijden te laten tonen.
Dat is idd niet duidelijk voor medewerkers, we willen hier altijd graag de tijden laten zien.