rapportautorisaties toevoeging planeenheid van medewerker
Zou de planeenheid waar de medewerker werkt toegevoegd kunnen worden in het rapport autorisaties . Dit kunnen we dan gebruiken om dit overzicht door te sturen naar lokaties om te kijken of de autorisaties nog wel juist staan.
Nu moet ik dit met verticaal zoeken met een bestand vanuit HR bij elkaar gaan zoeken om daarna aan te kunnen leveren aan de juiste lokatie

In de medewerkerskaart hebben we toegang tot de autorisaties toegevoegd, zodat de correctheid van de autorisaties kan worden gecontroleerd.
Hierdoor is het niet meer nodig om een rapport te draaien.
-
S. Nijdam (Sabina) schreef
Graag sluit ik mij aan bij de reactie van M. van der Kleut. Wij lopen hier ook regelmatig tegenaan, bij de accountants maar vooral ook wanneer je een check wilt doen wanneer een bepaalde groep medewerkers de juiste rechten heeft.
-
M van de Kleut (Marielle) schreef
Goedemorgen,
We blijven hier tegen aanlopen. We willen zelf controles kunnen uitvoeren op de juiste rechten etc. Ook bij accountantscontroles moeten we dit aanleveren. Inclusief de datarechten. Dit moet in een rapport kunnen alle medewerkers doorlopen door op de medewerkerskaart te kijken is geen optie
-
M van de Kleut (Marielle) schreef
Het gaat om een rapport die we naar de verschillende lokaties sturen, voor controle paar keer per jaar, op toegang tot Planning . Omdat in het autorisatie rapport geen lokaties/afdeling staan, moeten we met een rapport vanuit HR, de afdelingen waar de planners/leidinginggevende op staan erbij zoeken.Dus de wens blijft dan staan. Via de medewerkerskaart openklikken is dan geen efficiënte controle. En ook aan de accountant moeten we afgetekende controle overzichten aanleveren.