SDB Planning
Welkom op het wensenportaal voor SDB Planning van SDB Groep. Dit is de plek waarop je ideeën en wensen kunt plaatsen ter verbetering en doorontwikkeling van SDB Planning.
3 gevonden resultaten
-
bereken dienstregels automatisch
Om actuele gegevens beschikbaar te stellen in het dienstenrapport, berekenen wij meerdere keren per week de dienstregels. Dit doen we in; Procedure > Realisatie > Bereken dienstregels > bereken.
Graag zouden we deze handeling automatisch willen laten plaatsvinden in SDBp, zodat wij niet handmatig op deze knop moeten klikken. Graag in te richten per organisatie t.a.v. de gewenste frequentie.7 stemmen -
Invoer data in datumveld
Zouden jullie eens willen kijken of je alle datumvelden die ik in SDB moet invullen zo kan bouwen dat deze ook zonder scheidingstekens ingevuld kan worden?
Ik ben vanuit andere applicaties gewend dat als ik 01012024 typ de applicatie daar zelf 01-01-2024 van maakt. Nu moet ik overal die scheidingstekens er zelf tussen zetten.3 stemmen -
HelloID koppeling t.b.v. Provisioning
Voor RBAC (Role Based Access Control) via HelloID is het wenselijk dat er een doel connector beschikbaar wordt gesteld. Doel van deze connector is om automatisch toekennen van de juiste account groepen bij instroom, doorstroom en uitstroom te automatiseren in SDB Planning. Dit betreft zowel de functionele rechten als de data rechten.
3 stemmen
- Ziet u uw idee niet?