SDB Planning
Welkom op het wensenportaal voor SDB Planning van SDB Groep. Dit is de plek waarop je ideeën en wensen kunt plaatsen ter verbetering en doorontwikkeling van SDB Planning.
3 gevonden resultaten
-
Opleidingsomgeving duidelijk markeren
De productie-omgeving en de opleidingsomgeving zien er precies hetzelfde uit. Ik zou graag in de opleidingsomgeving een duidelijk kenmerk willen hebben, zodat in 1 oogopslag te zien is dat je niet in de productie-omgeving zit. Dit om fouten te voorkomen. Te denken valt aan een afwijkende kleur, watermerk, gekleurde balk bovenin het scherm.
15 stemmen -
bereken dienstregels automatisch
Om actuele gegevens beschikbaar te stellen in het dienstenrapport, berekenen wij meerdere keren per week de dienstregels. Dit doen we in; Procedure > Realisatie > Bereken dienstregels > bereken.
Graag zouden we deze handeling automatisch willen laten plaatsvinden in SDBp, zodat wij niet handmatig op deze knop moeten klikken. Graag in te richten per organisatie t.a.v. de gewenste frequentie.7 stemmen -
Invoer data in datumveld
Zouden jullie eens willen kijken of je alle datumvelden die ik in SDB moet invullen zo kan bouwen dat deze ook zonder scheidingstekens ingevuld kan worden?
Ik ben vanuit andere applicaties gewend dat als ik 01012024 typ de applicatie daar zelf 01-01-2024 van maakt. Nu moet ik overal die scheidingstekens er zelf tussen zetten.3 stemmen
- Ziet u uw idee niet?