Doorgaan naar artikel

SDB Planning

Welkom op het wensenportaal voor SDB Planning van SDB Groep. Dit is de plek waarop je ideeën en wensen kunt plaatsen ter verbetering en doorontwikkeling van SDB Planning. 

Op de Roadmap staan onderstaande onderwerpen:



Hoe werkt het?
Bekijk de wensen van andere gebruikers en stem op je favorieten.
Heb je een wens of suggestie die nog niet is ingediend dan kun jij deze hier indienen. Geef op een zo beknopt mogelijke manier aan wat je wens is en wat je er mee probeert op te lossen.
Je hebt 20 stemmen die je kunt geven aan een wens of je kunt de stemmen verdelen over meerdere wensen. Zodra een wens door ons in behandeling is genomen krijg je de stem(men) weer terug en kun je deze opnieuw gebruiken.

Dank je voor het deelnemen en om ons te helpen de functionaliteiten van SDBPlanning te verbeteren.


  • Populaire ideeën
  • Top ideeën
  • Nieuwe ideeën
  • Mijn Feedback

3 gevonden resultaten

  1. Opleidingsomgeving duidelijk markeren

    De productie-omgeving en de opleidingsomgeving zien er precies hetzelfde uit. Ik zou graag in de opleidingsomgeving een duidelijk kenmerk willen hebben, zodat in 1 oogopslag te zien is dat je niet in de productie-omgeving zit. Dit om fouten te voorkomen. Te denken valt aan een afwijkende kleur, watermerk, gekleurde balk bovenin het scherm.

    16 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
  2. bereken dienstregels automatisch

    Om actuele gegevens beschikbaar te stellen in het dienstenrapport, berekenen wij meerdere keren per week de dienstregels. Dit doen we in; Procedure > Realisatie > Bereken dienstregels > bereken.
    Graag zouden we deze handeling automatisch willen laten plaatsvinden in SDBp, zodat wij niet handmatig op deze knop moeten klikken. Graag in te richten per organisatie t.a.v. de gewenste frequentie.

    7 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
  3. Invoer data in datumveld

    Zouden jullie eens willen kijken of je alle datumvelden die ik in SDB moet invullen zo kan bouwen dat deze ook zonder scheidingstekens ingevuld kan worden?
    Ik ben vanuit andere applicaties gewend dat als ik 01012024 typ de applicatie daar zelf 01-01-2024 van maakt. Nu moet ik overal die scheidingstekens er zelf tussen zetten.

    3 stemmen
    stem

    We zijn blij dat je hier bent

    Log in om feedback te geven

    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
  • Ziet u uw idee niet?

Feedback en Kennisbank