Uitbreiden mail naar uitzendbureau met velden en mail bewerkbaar maken
Mail naar uitzendbureau graag uitbreiden met de velden:
- dienstcode, naast de diensttijden
- planeenheidcode (wordt door uzb als debiteurennr gebruikt)
Daarnaast mail bewerkbaar maken, zodat er notities aan toegevoegd kunnen worden.

Het is inmiddels mogelijk om een notitie mee te sturen.
Daarnaast adviseren wij om gebruik te maken van en eigen account voor een externbureau of hierin nog verder te gaan en te koppelen via een API
-
Wij sluiten ons aan bij de reactie van Angelique Verriet om toch de velden zelf te kunnen bewerken.
Onze uitzendbureaus zitten hier ook niet op te wachten, zij hebben hun eigen systemen.Maar ik ben wel geïnteresseerd in hoe jullie dit dan bedenken, is dit dan een portaal ingang met alleen de toegewezen diensten voor hun of zien uitzendbureaus alle diensten die in flexplan staan? en gaan hun dan alleen een naam invullen wie de diens komt werken of wordt hij ook daadwerkelijk gekoppeld?
Gr Mariette
-
Nathalie van den Heuvel schreef
Toch graag de wens om de velden zelf kunnen bewerken. We missen bij een aanvraag naar het uitzendbureau de adres gegevens van de locatie en een telefoonnummer. En dat er iets van problematiek toegevoegd kan worden. Wanneer het bijv om covid zorg gaat of als een afd in cohort is.
Een zzp of uitzendbureau wilt niet inloggen in ons systeem omdat ze zelf ook een systeem hebben.
en ze met verschillende klanten werken die allemaal een systeem hebben. -
Birgit Vaanholt schreef
Wanneer we een dienst die via de uitzendmodule uitgezet is koppelen aan een medewerker gaat er automatisch een mail uit naar alle bureaus met de medeling VERVALLEN;
Beste ....,
We hadden de volgende dienst openstaan:
Helaas staat deze dienst niet meer open.Dit gaat ook naar het bureau die geleverd heeft!
Nu denkt het desbetreffende bureau die de medewerker levert dat de dienst niet meer nodig is.
Wenselijk is dat wanneer ik naar 3 bureaus de dienst uitzet er 2 deze mail krijgen, en het bureau van de medewerker die ik koppel een bevestiging krijgen dat de dienst is bevestigd.
-
A.H.M. van Lanen (Anita) schreef
Uitzendmodule verbeteren
Is het mogelijk om het vakje 'afzender' te vullen met het flex mailadres wat er achter de locatie hangt van de uitgezette diensten. Nu moet dit steeds handmatig ingevuld worden
-
A.H.M. van Lanen (Anita) schreef
Wanneer we een dienst die via de uitzendmodule uitgezet is koppelen aan een medewerker gaat er automatisch een mail uit naar alle bureaus met de medeling VERVALLEN;
Beste ....,
We hadden de volgende dienst openstaan: 48113
Helaas staat deze dienst niet meer open.
Kan hiervan de tekst aangepast worden. Nu denkt het desbetreffende bureau die de medewerker levert dat de dienst niet meer nodig is.
Nog mooier zou zijn wanneer ik naar 4 bureaus mail er 3 deze mail krijgen, en het bureau van de medewerker die ik koppel een bevestiging krijgen dat de dienst in SDB gezet is. -
Birgit Vaanholt schreef
Graag zie ik terug dat er in Flexplan kan worden gefilterd op "uitgezet naar uitzendbureau. incl. datum van verstuurd naar uitzendbureau.
Deze past perfect in de selectie "Status"
-
N.W.J.C. Ooms (Nicky) schreef
Notities die vanuit roosterplan meegestuurd worden toevoegen
-
N.W.J.C. Ooms (Nicky) schreef
Er wordt nu bij het uitzetten van diensten naar uitzendbureau (via uitzendmodule) alleen de kwalificatie meegegeven. Echter hebben planners vaak een notitie toegevoegd voor de uitzendkracht (of flexer) zodat zij bijvoorbeeld weten waar ze precies moeten zijn of voor bijzonderheden. Deze kun je wel toevoegen vanuit het rooster naar de flex, deze is daar ook zichtbaar maar er is nu geen optie om deze door te zetten bij de aanvraag naar het uitzendbureau.
Omdat deze optie nu niet mogelijk is krijg je alsnog communicatie buiten het systeem om (via e-mail nasturen o.i.d.) wat je eigenlijk binnen het systeem zou willen houden. -
B. Vaanholt (Birgit) schreef
Onze wens is dat de diensten die worden verzonden naar uitzendbureaus kunnen worden geclusterd. Nu krijgen de externe bureaus wanneer we diensten aanbieden via de uitzendmodule een losse mail per dienst. Graag zien wij ( en onze externe leveranciers) dit geclusterd in een mail.