SDB Leerplatform
Welkom op het wensenportaal van de SDB Groep
- Bekijk de wensen van andere gebruikers en stem op je favorieten.
- Heb je een wens of suggestie die nog niet is ingediend dan kun jij deze hier indienen. Geef op een zo beknopt mogelijke manier aan wat je wens is en wat je er mee probeert op te lossen.
- Je hebt 20 stemmen die je kunt geven aan een wens of je kunt de stemmen verdelen over meerdere wensen. Zodra een wens door ons in behandeling is genomen krijg je de stem(men) weer terug en kun je deze opnieuw gebruiken.
8 gevonden resultaten
-
Bekwaamheidspaspoort bulk vrijstelling geven
Bekwaamheidspaspoort van een medewerker in 1x alles op vrijstelling of niet van toepassing zetten (uiteraard nog steeds met opmerkingenveld voor toelichting). Of nog beter: met optie om een selectie te maken waarvoor het wel en niet van toepassing is. Nu moet dit per bekwaamheid, is veel werk
30 stemmen -
Bekwaamheden ontkoppelen met b.v. multiselect.
We hebben wel eens bekwaamheden die heel veel koppelingen hebben. Zowel individueel als aan afdelingen en functies.
Deze koppelingen weghalen moet 1 voor 1. Het maken van de koppelingen kan met multiselect, maar het weghalen van de koppelingen niet. Zeer tijdrovend klusje.27 stemmenBeste allen,
De wens om bekwaamheden in bulk te ontkoppelen zal in de eerstvolgende release 302 beschikbaar gesteld worden. Lees de release notes voor verdere informatie.
Met vriendelijke groet,
SDB Groep
-
Aanmeldingen in de toekomst tonen
Iemand die niet bekwaam kan worden aangesproken, echter als we zouden weten dat er een week later een scholing gepland staat is dat niet nodig.
De wens is om in de bekwaamhedenmatrix van een team ook zichtbaar zou zijn als iemand al aangemeld staat zodat we eenvoudig kunnen zien of medewerkers met een (bijna) verlopen bekwaamheid al aangemeld staan in de toekomst
20 stemmenBeste allen,
Deze wens is vanaf heden beschikbaar in het SDB Leerplatform. In de matrix weergave kun je doorklikken om dit te kunnen bekijken.
Met vriendelijke groet,
SDB Groep
-
Bekwaamhedenlijst van een afdeling kunnen filteren op gekoppeld Ja/Nee
Als ik als teamleider naar de bekwaamheden van mijn afdeling ga, dan zie ik alle bekwaamheden van al mijn medewerkers. Hier zou ik graag willen filteren op meer dan alleen categorie.
In ieder geval zou ik willen zien welke bekwaamheden er gekoppeld zitten aan de afdeling die ik open heb (ongeacht de functie).
Dan zie ik in een oogopslag hoe het staat met de voortgang van de door mij gekoppelde bekwaamheden.
Zonder de ballast van individueel gekoppelde of via andere afdeling gekoppelde bekwaamheden.Daarnaast zou het fijn zijn om een zoekbalk te hebben. Nu doe ik dat met Cntrl +…
7 stemmenBeste,
Bedankt voor het indienen van je wens. We hebben je wens bekeken en geconstateerd dat je wens voor deze functionaliteit inmiddels beschikbaar is in het SDB Leerplatform. Je wens wordt gemarkeerd als 'klaar'. Als er nog bepaalde filters missen maak dan even een nieuwe wens aan in het portaal!
Mocht je vragen of feedback hebben over deze functionaliteit, neem graag contact op met onze supportafdeling.
Met vriendelijke groet,
SDB Groep
Elmy Rovers
-
Vrijstelling zichtbaar in percentages onder bekwaamheden
Wanneer een medewerker vrijstelling heeft gekregen voor een bekwaamheid, wordt dit zichtbaar in bekwaamheidspaspoort, maar niet in de percentage van die bekwaamheid zelf. Dat geeft een vertekend beeld. Voor de medewerker is dan niet meteen duidelijk waar hij of zij naar moet kijken en wat er nog gevolgd moet worden.
Bekwaamheidspaspoort staat bijvoorbeeld op 100%, maar als je onder bekwaamheden kijkt, zie je dit niet terug.
Kan de geheel vrijstelde bekwaamheden ook weergegeven worden in percentages, eventueel in een ander kleur?
5 stemmenBeste allen,
Bedankt voor het indienen van je wens. We hebben je wens bekeken en geconstateerd dat je wens voor deze functionaliteit inmiddels beschikbaar is in het SDB Leerplatform. In de bekwaamheid van een medewerker wordt bij een vrijstelling ook de percentage getoond. Zie het screenshot ter referentie. Je wens wordt gemarkeerd als 'klaar'.
Mocht je vragen of feedback hebben over deze functionaliteit, neem graag contact op met onze supportafdeling.
Met vriendelijke groet,
SDB Zorgt
Elmy Rovers
-
zelf bekwaam verklaren
Er is steeds meer een vraag om medewerkers zich zelf bekwaam te laten verklaren. Ik zou dit graag als activiteit willen opnemen in een bekwaamheid.
3 stemmenBeste,
Bedankt voor het indienen van je wens. We hebben je wens bekeken en geconstateerd dat je wens voor deze functionaliteit inmiddels beschikbaar is in het SDB Leerplatform. Je kunt nu ook een activiteit toevoegen met een 'Zelf bekwaamheidsverklaring'. Je wens wordt gemarkeerd als 'klaar'.
Met vriendelijke groet,
SDB Groep
Elmy Rovers
-
Bulkacties uitvoeren bekwaamheden instellingen
Het mogelijk maken dat je van 1 medewerker een aantal bekwaamheden tegelijk op NVT te kunnen zetten of een vrijstelling kan invoeren.
1 stem -
Graag in het menu van het profiel van de medewerker een historie van bekwaamheden zichtbaar maken
Graag in het menu van het profiel van de medewerker een historie van bekwaamheden zichtbaar maken
1 stem
- Ziet u uw idee niet?