Bekwaamhedenlijst van een afdeling kunnen filteren op gekoppeld Ja/Nee
Als ik als teamleider naar de bekwaamheden van mijn afdeling ga, dan zie ik alle bekwaamheden van al mijn medewerkers. Hier zou ik graag willen filteren op meer dan alleen categorie.
In ieder geval zou ik willen zien welke bekwaamheden er gekoppeld zitten aan de afdeling die ik open heb (ongeacht de functie).
Dan zie ik in een oogopslag hoe het staat met de voortgang van de door mij gekoppelde bekwaamheden.
Zonder de ballast van individueel gekoppelde of via andere afdeling gekoppelde bekwaamheden.
Daarnaast zou het fijn zijn om een zoekbalk te hebben. Nu doe ik dat met Cntrl + F.
Beste,
Bedankt voor het indienen van je wens. We hebben je wens bekeken en geconstateerd dat je wens voor deze functionaliteit inmiddels beschikbaar is in het SDB Leerplatform. Je wens wordt gemarkeerd als 'klaar'. Als er nog bepaalde filters missen maak dan even een nieuwe wens aan in het portaal!
Mocht je vragen of feedback hebben over deze functionaliteit, neem graag contact op met onze supportafdeling.
Met vriendelijke groet,
SDB Groep
Elmy Rovers
-
Kolen, J.W.M.M. (Jolanda) schreef
Graag de mogelijkheid om te filteren op gekoppeld aan de afdeling en individueel.