Rapportages bekwaamheden uitbreiden met alle statussen (voldaan, vervalt, verlopen, niet voldaan)
Wij vinden het wenselijk dat alle statussen van de bekwaamheden (op organisatie-, locatie- en afdelingsniveau) ook zichtbaar zijn in de rapportages (voldaan, vervalt, verlopen, niet voldaan). Graag dit weergeven in kleuren (net zoals in Academy) met de mogelijkheid om dit op locatie- en afdelingsniveau in kleuren (net zoals in Academy) te genereren naar PDF.

Beste,
We hebben je wens bekeken en geconstateerd dat je wens voor deze functionaliteit inmiddels beschikbaar is. Je wens wordt gemarkeerd als 'klaar'.
Mocht je vragen of feedback hebben over deze functionaliteit, neem graag contact op met onze supportafdeling.
Met vriendelijke groet,
SDB Groep
-
Wendy Gijben schreef
Fijn dat de functionaliteit is uitgebreid. Zelf zou ik het heel fijn vinden om ook te zien wie er is ingeschreven. Nu moet je daarvoor apart naar het tabblad "rooster". Dat is niet handig voor onze teamleiders.
-
Ik mis met name de groep die nog niet gestart is, voor een volledig beeld in de rapportage.
-
Wendy Gijben schreef
Status "ingeschreven" zou ik graag toegevoegd zien. Goed idee!