SDB Planning
Welkom op het wensenportaal voor SDB Planning van SDB Groep. Dit is de plek waarop je ideeën en wensen kunt plaatsen ter verbetering en doorontwikkeling van SDB Planning.
23 gevonden resultaten
-
balansbudget
Op dit moment worden in het balansbudget ook de plus uren meegenomen.
Nu hebben wij deze niet opgenomen in ons beleid in de organisatie.
Graag zien wij dat er een mogelijkheid komt dat deze niet meegenomen worden in het balans budget, en dus ook niet getoond worden als optie.1 stem -
Dienstcode kleur weergave ook in agenda van medewerker
Goedemorgen,
Wij hebben de wens om de kleurtjes van een dienstcodes terug te laten komen in de agenda van de medewerker.
Wanneer een roosteraar een bepaalde dienstcode bijvoorbeeld de kleur blauw geeft dan zie je dit netjes terug in het teamrooster maar niet in de agenda van de medewerker.Dit kan handig zijn om de verschillende locaties te onderscheiden. Vaak gebruiken de roosteraars bij ons verschillende kleuren voor de verschillende locaties. Aan de hand van de kleur kan de medewerker dan zien welke locatie hij of zei moet zijn.
Bijgevoegd een screenshot van het teamrooster.
1 stem -
Werkpatroon wordt niet doorgetrokken bij contractverlenging
Goedemiddag,
Ik weet niet precies of dit een wens is of een storing in SDB, maar wij merken dat het werkpatroon niet doorloopt bij medewerkers wanneer zei een contractverlenging krijgen.
Ik heb meerdere medewerkers terug gehad die melden dat ze diep in de - uren staan.
Als ik dit controleer in SDB dan is het contract verlengd, heeft het werkpatroon geen einddatum maar is het werkpatroon wel gestopt bij de laatste dag van het voorgaande contract.Ik heb hiervoor ook een melding aangemaakt via de support pagina, omdat ik dus niet zo goed weet of dit een storing betreft of…
1 stem
- Ziet u uw idee niet?