notitie bij medewerker
Het zou fijn zijn als de notities die je bij een medewerker plaatst ook zichtbaar zijn als je met je muis over een naam van de medewerker hangt. Zodoende kun je bepaalde voorkeuren of afspraken sneller zien.
In een soortgelijke wensvoorstel zag ik een reactie dat dit niet mogelijk is omdat verschillende organisaties hier op verschillende manieren mee werken.
Vanuit andere software ben ik gewend om opmerkingen te kunnen plaatsen in drie opties: een waarbij de opmerking alleen zichtbaar is voor de planner(s), een waarbij de opmerking voor zowel de planner als de medewerker zichtbaar is en een waarbij de opmerking openbaar zichtbaar is.
Ik hoor graag of zoiets mogelijk is. Zo niet, hoor ik graag op welke manier ik het best bepaalde afspraken/voorkeuren kan noteren zodat dit snel zichtbaar is voor mij en mijn collega's.
Bij voorbaat dank.

Voorkeuren dienen te worden vastgelegd onder de tab voorkeuren, dit kan SDB Planning geautomatiseerd verwerken.
Een afspraak kan op de medewerkerskaart worden vastgelegd.
Wellicht dat we toekomstig meer mouse-over functionaliteit toevoegen. Dit is op dit moment niet mogelijk
-
J van Kesteren (Jasper) schreef
is er al nieuws te melden voor de notities via een mouse-over?
-
T.J.H. Plekenpol (Theo) schreef
Een medewerker heeft het tabblad Notities.
Helaas is een notitie alleen te lezen via de Medewerker - Tabblad notities.
Op deze manier kan de Notitie niet echt gebruikt worden om vanuit HR en/of de organisatie informatie inzichtelijk te krijgen.
Wij zouden de notitie graag toegevoegd zien aan een Rapport zodat we kunnen filteren op bepaalde notities bij medewerkers.Ook zou het mooi zijn als de notitie in Roosterplan inzichtelijk wordt bv door de muis even op de naam van de medewerker te houden en dat de notitie dan onder de medewerkergegevens te zien is.
De notitie komt in meerdere/verschillende wensen terug en er wordt ook op gestemd maar lijkt niet echt prio te hebben...