PLB-verlof opbouw tijdens ziekte
Volgens de CAO-GHZ Artikel 8A:2 Uitgangspunten Persoonlijk Budget Levensfase 4 stopt de opbouw PBL-verlof na zes maanden van de
ziekte/arbeidsongeschiktheid. Dit ging in zorgplanner automatisch maar in planning is dit een verlof aanpassing regeling, welke handmatig ingevoerd worden. Kan dit in SDB-Planning ook weer automatisch zonder handmatige invoering en met het percentage dat met ziek is?

Je kunt in een diensturensoort PLB opbouw stoppen. Deze regel is dus in te richten
-
M.A.P. Janssen-Peeters (Maartje) schreef
Je zou dan voor ziek en therapeutisch werken een nieuwe dus moeten aanmaken. Hierbij zet je de opbouw van balansverlof uit. Deze Dus soorten moeten gebruikt gaan worden vanaf 6 maanden ziek. Dit lijkt mij enorm fout gevoelig en niet controleerbaar. medewerkers die korter dan 6 maanden ziek zijn gebruiken de verkeerde DUS, medewerkers die langer dan 6 maanden ziek zijn gebruiken de verkeerde DUS. Dit lijkt mij geen verbetering t.o.v het handmatig invoeren van de verlofaanpassingsregeling. Maar wellicht mis ik iets?
-
M.A.P. Janssen-Peeters (Maartje) schreef
Voor ons zou het ook er fijn zijn als het verzuimverloop vanuit afas automatisch ingelezen zou worden bij de verlof aanpassingsregeling.
-
HJ van der Wal (Hennie) schreef
Volgens de CAO-GHZ Artikel 8A:2 Uitgangspunten Persoonlijk Budget Levensfase 4 stopt de opbouw PBL-verlof na zes maanden van de
ziekte/arbeidsongeschiktheid. Dit ging in zorgplanner automatisch maar in planning is dit een verlof aanpassing regeling, welke handmatig ingevoerd worden. Kan dit in SDB-Planning ook weer automatisch zonder handmatige invoering en met het percentage dat met ziek is?