uitbreiden capaciteitsplan, zorgvragen clienten vertalen in basisplan
Wij zouden graag in capaciteitsplan een mogelijkheid zien, om op basis van activiteiten/zorgvraag van cliënten te komen tot een zo efficiënt mogelijk basisplan.
Ik stel me een format voor waar je per cliënt de activiteiten/zorgvragen kunt invullen, waarbij je dan aangeeft wat de verwachte duur van de activiteit is, in welk tijdsblok de activiteit/zorgvraag moet plaatsvinden en door welke kwalificatie die zorg (minimaal) geleverd moet worden.
Dit doe je dan voor al je cliënten. Op basis van al die gegevens doet het systeem dan een voorstel (ik stel me een soort van zorgvraag route voor) om tot een basisplan te komen in tijden en kwalificaties. Dit moet dan niet alleen voor de betreffende planeenheid zelf kunnen, maar ook planeenheid overstijgend. En rekening houden met de minimale bezetting die in op een groep aanwezig moet zijn.
We merken dat het personeelsgebrek in de zorg van ons vraagt dat we onze medewerkers op een nog slimmere en efficiëntere manier in gaan zetten, wij denken dat ondersteunende software kan helpen om de beschikbare capaciteit efficiënter in te zetten en een beter beeld te krijgen van het niveau van de benodigde capaciteit.

Samen met TONOS hebben wij deze mogelijkheid beschikbaar.
Desgewenst kunnen we dit demonsteren