rooster koppeling met google/windows/apple agenda
een koppeling met een digitale agenda zodat dit niet meer handmatig hoeft en wijzigingen er gelijk in verwerkt worden.

Onze nieuwe APP is inmiddels commercieel beschikbaar.
Neem contact op met de accountmanager, zodat bij interesse vanuit jullie organisatie kan worden getest met de APP. (Inclusief prive agenda integratie.
-
Nicolette Rijnierse-Jacobs schreef
Vanuit 's Heeren Loo komt ook de vraag om de agenda/planning van SDB Planning te kunnen koppelen aan een (eigen) Outlook-agenda. Wat is de planning in tijd dat dit mogelijk is (i.v.m. verwachtingen naar de organisatie terugkoppelen).
-
Privé agendag kunnen binnenkort gekoppeld worden met onze App.
-
Berthe Barnhoorn schreef
Ik zou het ook heel fijn vinden om een agenda synchronisatie-functie te krijgen. Het handmatig invoeren van de werktijden kost super veel tijd en de veranderingen bijhouden is echt een gedoe. Het ingevoerde idee is in 2019 al geplaatst, en deze functie bestaat (voor zover ik weet) nog niet. Ik hoop heel erg dat het invoeren van een agenda functie zoals deze nog overwogen kan worden.
-
Beste gebruiker,
Wordt er gebruik gemaakt van SDB*Selfservice i.c.m de Agenda module? In dat geval is het mogelijk om via een ICal link de agenda (diensten) te synchroniseren met b.v outlook/google agenda, en apple calender.
Ga hiervoor naar Profiel -> Instellingen en kopieer de Agenda ICal link en volg de stappen voor het eenmalig instellen van de agenda synchronisatie, dit is afhankelijk welke agenda/product er gebruikt wordt.
(Bewerkt door admin)