SDB Planning
Welkom op het wensenportaal voor SDB Planning van SDB Groep. Dit is de plek waarop je ideeën en wensen kunt plaatsen ter verbetering en doorontwikkeling van SDB Planning.
4 gevonden resultaten
-
registratie werkgroep uren
is het mogelijk om uren op medewerkersniveau te registreren als werkgroep uren en deze ook op dit niveau toebedelen op jaarbasis?
Hiermee wil ik zowel voor de organisatie als voor de medewerker zelf inzichtelijk krijgen welke uren beschikbaar zijn en welke ruimte ze nog wel/niet hebben op jaarbasis.
1 stem -
Project rapport genereren
Goedemiddag,
Onze afdeling control en de teamleiders die draaien geregeld een rapportage over de aangemaakte activiteiten van medewerkers.
Wanneer ze een rapportage willen draaien dan moeten ze op dit moment handmatig de kostenplaatsen, projecten en statussen aanvinken.
Dit neemt behoorlijk wat tijd in beslag en werkt niet efficiënt.Onze wens is om hier een knop te creëren in alle 3 de vensters
- "Selecteer alle planeenheden"
- "Selecteer alle projecten"
- "Selecteer alle statussen"
Is het mogelijk om deze knoppen te creëren?
Afdeling control en de teamleiders draaien dit rapport via:
Roosterplan -> Activiteiten -> Blauwe actie knop -> Genereer project rapport1 stem -
snel invoer mijn activiteiten -> lijst weergave, velden project en activiteit
Goedemiddag,
Momenteel hebben jullie snel invoer beschikbaar gemaakt in de lijst weergave -> duur van de activiteit.
Wij als organisatie hebben we wens om snel invoer ook beschikbaar te maken voor het project en de activiteit.Op deze manier kan de medewerker de voorgaande week kopiëren en aan de hand van snel invoer in lijst weergave op een efficiënte manier aanpassen.
De input die wij terugkrijgen vanuit onze medewerkers is dat het aanmaken van een week planning op dit moment te veel tijd in beslag neemt.
Wanneer je een voorgaande week kunt kopiëren en aan de hand van snel invoer…1 stem -
Autorisaties projectregistratie
Goedemorgen,
Binnen Espria werken wij nu een tijdje met de activiteitenplanning van SDB Planning.
Op zich bevalt dit goed maar in beheer merk ik dat de activiteitenplanning enorm veel tijd in beslag neemt.
Dit komt omdat ik medewerkers handmatig aan alle klanten/projecten moet toevoegen.Wanneer een medewerker nieuw in dienst komt dan moet ik eerst autorisatie geven voor de groep "Project medewerker".
Standaard moeten alle medewerkers die deze groep hebben, rechten krijgen om op alle klanten te kunnen schrijven. Bijvoorbeeld: De Trans, SSC Espria, GGZ Drenthe, etc...Is het ook mogelijk dat dit stuk beheer makkelijker wordt gemaakt of geautomatiseerd?…
1 stem
- Ziet u uw idee niet?