Melding startpagina in Octopus na afkeuren/ goedkeuren van wijzigen/ bewerken dienst (wijzigingen niet goedgekeurd)
Wanneer een medewerker een dienst bewerkt / wijzigt in Octopus, dient planning deze goed te keuren of af te keuren.
Wanneer deze wordt afgekeurd ontvangt de medewerker hier een melding van in het kopje Agenda - Wijzigingen. Dit is echter lastig zichtbaar, omdat je het alleen ziet als je actief dat kopje opent. Is het mogelijk om een melding op de startpagina zichtbaar te maken bij een dergelijk bericht/ melding?
Daarbij zou het prettig zijn als je in de melding kunt zien wanneer de wijziging is doorgevoerd en door wie.

Dit is opgelost door op de dienst een kruisje te plaatsen en bij het openen van de dienst staat een rode balk met "afgekeurd".
-
[10:53] Sierik Knol
New Idea: Melding startpagina in Octopus na afkeuren/ goedkeuren van wijzigen/ bewerken dienst (wijzigingen niet goedgekeurd)
Wanneer een medewerker een dienst bewerkt / wijzigt in Octopus, dient planning deze goed te keuren of af te keuren. Wanneer deze wordt afgekeurd ontvangt de medewerker hier een melding van in het kopje Agenda - Wijzigingen. Dit is echter lastig zichtbaar, omdat je het alleen ziet als je actief dat kopje opent. Is het mogelijk om een melding op de startpagina zichtbaar te maken bij een dergelijk bericht/ melding? Daarbij zou het prettig zijn als je in de melding kunt zien wanneer de wijziging is doorgevoerd en door wie.
Via https://sdb.uservoice.com/forums/927901-sdb-planning
Klaas Maes Ik kan mij herinneren dat dit in het verleden ook tot een push notificatie heeft geleid, Klopt dat? Is dat gemakkelijk te implementeren
SDB Planning: Top (266 ideas) – Samen voor een beter product
[11:52] Klaas Maes
Dit zouden niet al te veel plekken zijn waar we dit moeten triggeren vermoed ik. Ik denk niet dat dit er in het verleden al is geweest.
[12:08] Sierik Knol
Ok bedankt, -
Ik ben het aan het uitzoeken