Profiel zichtbaar in Octopus
De wijkteams willen heel graag het profiel zichtbaar hebben in Octopus omdat daar voor de thuiszorg steeds meer waardevolle informatie in geplaatst wordt door de wijkverpleegkundige. De informatie geeft handvatten voor de benadering van de cliënt en inzicht wat de cliënt zelf nog wel of niet kan. Dit wil je niet alsnog in een Omaha doel hebben staan.
Dit kan ook voor intramuraal van belang zijn.
Het zou dan geplaatst kunnen worden bij mijn verhaal (denk ik) in Octopus, zodat daar een compleet beeld ontstaat van de cliënt.

Hij staat nu gepland. Wij gaan starten met Diagnoses laten zien in Octopus en daarna Zelfzorg.
-
s.hekman schreef
Wij zouden ook heel graag de diagnoses inzien via de Octopus app. Heb hier een aparte wens voor ingediend, maar het valt ook onder deze wens.
-
s.hekman schreef
Wij zouden graag de diagnoses inzien via de Octopus app. Nu is dat alleen mogelijk in de webversie.
Als thuiszorgcollega's bijvoorbeeld de huisartsenpost moeten bellen is dit wel handig om te kunnen zien in de Octopusapp want zij hebben vaak geen laptop/computer in de buurt. -
ecd schreef
Is het ook mogelijk om de 4 vlakken op de agenda pagina te krijgen, zodat dit het eerste is wat je ziet bij het openen van de client? Vooral van belang bij medewerkers die net nieuw zijn en dan niet weten wat een client wenst. Dan de rest van het profiel onder meer.
-
Linda Baars - Schuurs schreef
Ook voor ons is de Diagnose erg belangrijk in de octopusapp. Met name wanneer we artsen moeten bellen, dan staat alle benodigde informatie in de app, behalve de diagnose.
-
Archipel Marisca of Marco schreef
vanuit de zorg is bij ons het verzoek binnengekomen om Diagnose weer te geven in Octopus. Dit omdat voor acute zorg hebben ze vaak een medische geschiedenis nodig. Bij het bellen met de huisartsenpost en 112 wordt standaard gevraagd waar de cliënt mee bekend is. Omdat dit vaak acute situaties of eerste hulp betreft is het voor ons vaak niet haalbaar om de ipad te halen. Hierdoor kunnen wij vaak geen goed antwoord geven op de triage verpleegkundige of arts en duurt het maken van een passend beleid onnodig langer.
Diagnose valt onder profiel daarom mijn stem.
Mvg Marco