Communicatie per e-mail vanuit leerplatform
In Academy (oude platform) is het mogelijk om per e-mail te communiceren naar een groep ingeschreven medewerkers, in het nieuwe leerplatform krijgt medewerker alleen een notificatie in het leerplatform.
Wenselijk is dat beheerder zelf kan kiezen voor welke vorm van communiceren deze kiest: communicatie via e-mail (volledig bericht) of communicatie d.m.v. notificatie in leerplatform. Daarnaast is gewenst om bij de klassikale training een tabblad 'communicatie' te hebben waarin je ziet wat er wanneer door wie is gecommunicerd (dan wel via mail dan wel via notificatie).
-
Beste allen,
Inmiddels zijn er meerder opleveringen geweest waarbij de communicatie (e-mail / notificaties) binnen het SDB Leerplatform verbeterd is. Denk hierbij aan een wekelijkse samenvatting tot aan 1 op 1 berichten versturen naar gebruikers. We hebben ook nog verbeterpunten ontvangen met betrekking tot communicatie binnen het SDB Leerplatform die nog relevant zijn die in het Uservoice portaal gemeld zijn . Deze punten worden per wens in behandeling genomen.
Als er nog specifieke wensen zijn die nog benodigd zijn willen we voorstellen dit apart als wens in te voeren!
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
SDB Groep -
Mevr. Petra Kraakman schreef
Hallo,
Ik heb een aanvulling op deze bestaande wens.
Zou het in de toekomst ook mogelijk zijn om meerdere afdelingen te sellecteren voor 1 bericht? De toewijzing op bekwaamheidspaspoort afdeling/functie is hier het voorbeeld van, je kunt dan meerdere afdelingen sellecteren.
Ben benieuwd naar jullie reactie. -
Hoi Joke, daar ben ik ook heel benieuwd naar (incl. tabblad communicatie). Hoe kom je aan die info? :) Ik heb deze wens ruim een jaar geleden ingediend, maar nog niets gehoord...
-
Joke Roest schreef
Heb net begrepen dat in Q2 dit jaar de 'Pushberichten' gaan werken: berichten vanuit het Leerplatform naar je werkmail.
Zou inderdaad heel fijn zijn als de beheerder (of docent van een training) kan kiezen of het (ook) direct naar de werkmail gestuurd dient te worden.
Ook hoop ik mee, dat het tabblad 'Communicatie' ook in Minerva zichtbaar wordt.