Balans budget/ levensfase uren wegzetten/ sparen in SDB
In verband met balans budget / levensloopuren willen we uren gaan weg zetten in een ander mandje dan verlof.
Daar de medewerkers MEERUREN maar ook VERLOF kunnen wegzetten willen we dit niet op een hoop gooien daar deze uren anders belast worden.
Nu lijkt het er op dat er in SDB wel een splitsing kan worden gemaakt bij de plb uren maar is er nergens een mogelijkheid om deze in te vullen zodat deze uren daadwerkelijk worden gesplitst. Wat wel kan is de opname splitsen van plb naar verlof/ uren en levensloop. Graag zie ik de optie die word gehanteerd achter het potloodje bij het uren management voor het registreren van "plb uren" als er word gehanteerd voor de opname.
Bijgevoegd heb ik een printscreen waar ik ze graag neergezet wil hebben. Is er een mogelijkheid om dit versneld te ontwikkelen zodat SDB hier de correcte scheiding kan maken in te sparen uren?
Wellicht zijn er mensen die tegen het zelfde aanlopen, en wellicht een andere werkwijze hanteren om deze uren weg te zetten, dan hoor ik het graag.
Groetjes Birgit

Opname vanuit Balansbudget moet nog worden opgeleverd.