Berichten zonder workflow eenvoudig alsnog goedkeuren
Als een medewerker een wijziging heeft aangebracht in een dienst en deze niet mee is gekomen onder Berichten is het omslachtig om deze dienst alsnog goed te keuren. De werkwijze is nu voor de planner dienst met minuutje aanpassen, opslaan en weer opnieuw openen en dan de juiste tijd weer terugzetten. Onze wens is dat er in tabblad uren een aparte goedkeurknop per dienst komt.

Mijn inziens is dit geen wens maar een bug. We ontvangen graag voorbeelden van wijzigingen aan een dienst die geen bericht of status wijziging heeft opgeleverd. (waardoor het minuutje meer en minder nodig is)
Graag reproduceerbare stappen via onze helpdesk.
Medewerkersnummmer, Klantnaam, Omgeving en screenshot’s.
We moeten zien te achterhalen waar dit probleem ontstaat.
-
N.W.J.C. Ooms (Nicky) schreef
@Tieneke, je wil graag wel weten wat je goedkeurt. Met het goedkeuren van diensten in bulk is dit niet te zien, alleen het aantal goedgekeurde diensten. Een overzicht van de diensten waarbij geen berichtenstroom op gang is gekomen en of geen goedkeurproces meer aanwezig is zou hierin wel helpen.
En dan de optie om diensten te selecteren en goed dan wel af te keuren.
Het is nu inderdaad omslachtig om de diensten alsnog goedgekeurd te hebben.Als ik nog stemmen had, dan kreeg deze er zeker ook!
-
C Klein (Tineke) schreef
Deze kan toch in beheer goedgekeurd worden? Daar zit een knop waarop berichten goedgekeurd worden die door welke reden ook niet meegekomen is in de berichten flow. Of lees ik de wens dan verkeerd?