SDB Leerplatform
Welkom op het wensenportaal van SDB Zorgt!
- Bekijk de wensen van andere gebruikers en stem op je favorieten.
- Heb je een wens of suggestie die nog niet is ingediend dan kun jij deze hier indienen. Geef op een zo beknopt mogelijke manier aan wat je wens is en wat je er mee probeert op te lossen.
- Je hebt 20 stemmen die je kunt geven aan een wens of je kunt de stemmen verdelen over meerdere wensen. Zodra een wens door ons in behandeling is genomen krijg je de stem(men) weer terug en kun je deze opnieuw gebruiken.
68 gevonden resultaten
-
Presentie invullen docent
Als een interne docent de presentie van een klassikale training wil invoeren dan ziet de docent de betreffende training niet meer bij het docentenoverzicht staan. Dit komt waarschijnlijk doordat de training na afloop direct in het archief komt te staan. Is het mogelijk om dit langer zichtbaar te maken.
1 stemGoede verbetersuggestie!
Deze wens is echter al een keer ingediend en zal - waar mogelijk - door ons worden opgepakt. Deze wens wordt dus afgewezen omdat we zullen communiceren via de andere UserVoice wens: klik hier.
Door het afwijzen worden stemmen weer vrijgegeven zodat je desgewenst jouw stem aan de andere UserVoice wens kunt geven.
-
notificatie
Wij hebben behoefte aan een mogelijkheid om gebruikers een notificatie te sturen voor een bekwaamheid die nog nooit gevolgd is. Dus bijvoorbeeld als men na 3 maanden/ 6 maanden etc. nog steeds niet aan de verplichtingen voor de bekwaamheid Informatiebeveiliging voldaan heeft, men een melding krijgt (notificatie en evt. afhankelijk van de instellingen ook een mail). Liefst geautomatiseerd natuurlijk.
1 stem -
Medicatie uitdelen
Ik wil graag de E-learning om medicatie uit te delen maken. Kunnen jullie mij hier bij helpen?
1 stem -
Helpende plus
Helpende plus staat al heel lang op het leerplatform, maar wordt hier überhaupt nog wat mee gedaan?
Ik zou het heel graag willen doen.
En anders haal ik mezelf weer van de wachtrij.1 stem -
Knop opslaan verplaatsen
Knop opslaan voor wijzigingen of presentie staat nu bovenaan. Daardoor vergeet men vaak wijzigingen op te slaan omdat deze niet meer zichtbaar is wanneer je naar beneden scrolt. Dit is vooral handiger voor de mobiele versie voor docenten ivm de presentie.
1 stemBeste Sandra,
We hebben helaas geen respons ontvangen op onze vraag en vanwege het lage animo zullen we deze wens afwijzen. Als het nog steeds een relevante wens is, kun je uiteraard een nieuwe wens indienen.
Met vriendelijke groet,
SDB Zorgt
Elmy Rovers
-
beschrijving van hetgeen aangeboden wordt
EHBO bij ziektebeelden
er stond geen omschrijving bij, mijn verwachting was dan ook anders dan hetgeen uiteindelijk aangeboden werd. Dus mijn feedback hierin is dat er een duidelijke omschrijving komt en voor welke groepen het leerzaam zou kunnen zijn..vrijwilligers,helpende, verzorgende en/of verpleegkundigen. ws is dit inhoudelijke feedback en hoort dat hier niet, maar ik zal het ook intern bij onze organisatie aangeven.
1 stem -
Toevoegen begin- en einddatum accreditatie in profiel
In het profiel de begin- en einddatum van de accreditatie toevoegen als 2 aparte velden en deze vervolgens in de koppeling met AFAS mee laten komen. Om een up to date overzicht te hebben registratie. Te gebruiken voor inkopen scholingen en koppeling aan bekwaamheden.
0 stemmenHoi Tanja,
Bedankt voor het indienen van je idee in UserVoice. Helaas kunnen wij deze wens niet mogelijk maken in het Leerplatform. De begin- en einddatum voor de accreditatie voor een cursist wordt door ons niet bijgehouden. Via onze koppeling met PE-Online geven we alleen resultaten mee van de cursisten die de bekwaamheid hebben voldaan. Wij kunnen de begin- en einddatum ook niet uit een ander systeem halen. Afhankelijk van de te geaccrediteerde module wordt de begin- en einddatum bepaald via de beroepsvereniging, (zoals VenVN) en/of PE-Online.
Met vriendelijke groet,
Petra van der Wilt
SDB Groep
-
Symbolen kunnen verbergen
We zien graag dat we bepaalde symbolen kunnen verbergen, zoals bijvoorbeeld het kopje ‘afgerond’ verbergen.
Voor b.v. de bijeenkomsten van de Aandacht functionarissen schept het verwaring. Deze medewerkers schrijven zich een x aantal keer in via de catalogus/tegel Aandacht functionaris. Hier komt nu ‘afgerond’ onder te staan. De medewerker gaat dan op zoek naar een andere tegel.
0 stemmen
- Ziet u uw idee niet?