SDB Leerplatform
Welkom op het wensenportaal van SDB Zorgt!
- Bekijk de wensen van andere gebruikers en stem op je favorieten.
- Heb je een wens of suggestie die nog niet is ingediend dan kun jij deze hier indienen. Geef op een zo beknopt mogelijke manier aan wat je wens is en wat je er mee probeert op te lossen.
- Je hebt 20 stemmen die je kunt geven aan een wens of je kunt de stemmen verdelen over meerdere wensen. Zodra een wens door ons in behandeling is genomen krijg je de stem(men) weer terug en kun je deze opnieuw gebruiken.
68 gevonden resultaten
-
e-learning hartfalen
Ik mis in het aanbod een e-learning hartfalen voor de VVT mbo niveau 3 en 4.
2 stemmenHoi Eva,
We hebben je wens doorgeven aan het SDB content team. Zij gaan dit verder met je afhandelen. Je wens in UserVoice wordt gesloten.
Met vriendelijke groet,
Petra van der Wilt
SDB Groep
-
melding wijziging scholingsprofiel
De wens voor medewerkers om een melding te krijgen wanneer er iets wijzigt in hun scholingsprofiel. Bijvoorbeeld wanneer ze een nieuwe e-learning toegewezen hebben gekregen.
2 stemmenHoi Jet,
Bedankt voor je wens. Ons voornemen is om dit soort notificaties beschikbaar te maken in de Octopus app. De ontwikkeling daarvan zal binnenkort starten en nemen we dus daarin mee!
Hierdoor sluiten we hier de wens in ieder geval af. Als er nog vragen zijn laat het even weten.
Met vriendelijke groet,
SDB Groep
Elmy Rovers
-
een sneltoets om medewerkers terug te vinden, vorige lay out was er links een kolom om gebruikers te vinden .
sneltoets om medewerkers terug te vinden.
2 stemmen -
Automatische mail bij aanmelding of omboeken door medewerker
Bij sommige scholingen moet je medewerkers aanmelden bij een externe partij. Het is fijn om te weten wanneer er iemand aanmeldt of toch kiest voor een andere datum. Dit heeft gevolgen voor de registratie bij de externe partij. Als een medewerker uitschrijft voor een scholing kan ik wel een automatische mail krijgen. Ik zou dit ook graag willen hebben bij alle inschrijven en omboekingen door medewerkers. Ja, dat is veel mail, maar het geeft mij heel veel overzicht in wat er gebeurd. De meeste mail kan ik direct wegklikken en geeft nauwelijks extra werk terwijl het uitzoeken van wie aangemeld…
2 stemmen -
De toegang tot het leerplatform vereenvoudigen... stimuleert het willen en kunnen leren
Nu vraagt het met codes en wachtwoorden elke keer de zelfde vragen en duurt het mij 10 minuten voordat ik aan de slag ga..... beveiligen akkoord... maar als je eenmaal ingelogd bent geweest moet je toch niet steeds meerdere stappen moeten volgen om bij je lesstof te kunnen... mij irriteert dat.... en geeft weerstand.... terwijl de inhoud prachtig is....
1 stemDe wijze van inloggen wordt bepaald door jouw organisatie. Zij bepalen welke 'beveiligingseisen' worden toegepast. Normaliter zou dit alleen moeten gelden bij het inloggen. Zolang je niet uitlogt, zou je van alle functionaliteiten op het leerplatform gebruik moeten kunnen maken zonder opnieuw de inlogstappen te hoeven doorlopen.
Mocht je hier toch vragen over hebben, adviseren wij eerst contact te zoeken met de interne IT-afdeling van jouw organisatie.
-
Plaatje in de catalogus is rechthoekig en aangeklikt wordt het vierkant?? niet handig
Het plaatje bij een training in de catalogus is rechthoekig en eenmaal aangeklikt wordt het plaatje in de bovenste balk vierkant. Dit geeft of bij het ene of bij het andere halve plaatjes .... niet handig
1 stem -
Helpende plus
Helpende plus staat al heel lang op het leerplatform, maar wordt hier überhaupt nog wat mee gedaan?
Ik zou het heel graag willen doen.
En anders haal ik mezelf weer van de wachtrij.1 stem -
Personeelscode in notificatie
Ik mis de personeelscode in de notificatie dat er e-toets is afgerond. Het zoeken naar een medewerker in mijn autorisatiesoftware gaat sneller en makkelijker wanneer ik de personeelscode weet.
1 stem -
Medicatie uitdelen
Ik wil graag de E-learning om medicatie uit te delen maken. Kunnen jullie mij hier bij helpen?
1 stem -
Beheerders kunnen de berichten in de berichtenbox van elkaar zien
Beheerders kunnen nu de berichten in de berichtenbox niet van elkaar zien.
Is het mogelijk dat beheerders elkaars berichten wel kunnen zien, i.v.m. afwezigheid (zoals vakantieperiode)? Of in algemene zin omdat als groep beheeractiviteiten worden gedaan.1 stemBeste Olivier,
Bedankt voor je input. We wijzen de wens af omdat we dit intern verder met je gaan afhandelen indien nodig. Graag in het vervolg de klanten verwijzen naar UserVoice. We hebben je ingediende wens op onze Roadmap geplaatst.
Met vriendelijke groet,
Petra van der Wilt
SDB Groep
-
Verplichte opleidingen
Voor medewerkers is de term verplichte opleidingen verwarrend. Is het een idee deze term te vervangen door bv persoonlijke opleidingen.
Wie weet een betere algemene term?1 stemWij hanteren de term 'verplicht' omdat er op deze manier onderscheid gemaakt kan worden tussen trainingen die op persoonlijke interesse gevolgd kunnen worden en de trainingen die vanuit de organisatie verplicht gesteld worden.
-
Deelnemer: opmerking toevoegen na inschrijving
Wanneer een deelnemer zich heeft ingeschreven bij een klassikale les kan hij/zij daarna er geen opmerking meer bij plaatsen.
Deze wens heb ik al meermalen gekregen.
Bij dezen aan 'de groep'.1 stemBeste allen,
We willen deze wens graag meer gaan inzetten dat deelnemers straks in Octopus zich makkelijk kan melden bij de docent. Op dit moment kun je een berichtje versturen naar de docent via de berichtenbox.
We zullen dit dus niet mee gaan nemen in het SDB Leerplatform.
Met vriendelijke groet,
SDB Groep
-
Firefox
Het platform functioneert niet goed op Firefox. Soms kan ik wel op een tegel klikken en soms niet. Kan dit verbetert worden?
1 stemBeste,
Bedankt voor je bericht. We zien dat dit geen wens betreft, maar een vraag of probleem. Ons UserVoice-portaal is specifiek bedoeld voor het verzamelen van wensen en suggesties voor doorontwikkeling.
Voor vragen of problemen helpt ons supportteam je graag verder. Op die manier kunnen we je sneller en gerichter ondersteunen.
Alvast bedankt voor je begrip en medewerking!
Met vriendelijke groet,
SDB Zorgt
Elmy Rovers
-
Docenten overzicht
Graag zou ik een filter hebben op het overzicht van de docenten.
Nu heb ik geen andere keus dan te scrollen door de lijst docenten. Op zoek naar een 'Sandra' is dat een heel eind scrollen.Ook zou het fijn zijn als de gekoppelde trainingen zichtbaar zijn in het overzicht.
Wanneer de medewerker uit dienst is zou het fijn zijn als deze dan uit de lijst docenten en de koppeling met de trainingen ook verdwijnt.
Dank alvast.
Groet Joke1 stem -
Managers + Kalender
Onze managers willen graag in 1 overzicht (Kalender) zien wie er voor welke trainingen zijn ingeschreven. Nu kan men dit alleen per onderliggende afdeling zien.
1 stemHoi Joke,
We hebben je wens intern besproken en de doorontwikkeling die je vraag betreft een erg complexe te zijn. Op dit moment is het inderdaad alleen mogelijk per afdeling de inschrijvingen te kunnen bekijken. Op onze ontwikkelfocus zijn we ook voornemens om inzichten te verbeteren en voornamelijk overstijgend en hier lijkt de gebruikersrapportage wellicht een goed voorbeeld om dit soort informatie in op te nemen.
Daar nemen we jou input dan ook in mee. Hierdoor wordt jou specifieke weliswaar afgewezen maar het is genoteerd in het overstijgende focuspunt.
Als er nog vragen zijn laat het ons weten!
Met vriendelijke groet,
SDB Groep
Elmy Rovers
-
Dat je meteen in het dashboard kunt zien wanneer een kwaliteit verloopt
Dat je meteen in het dashboard kunt zien wanneer een kwaliteit verloopt
1 stemOp het dashboard tonen wij al een tegel van het Bekwaamheidspaspoort waarin vermeld dat er binnenkrot bekwaamheden verlopen. Een klik op de tegel verwijst je door naar het bekwaamheidspaspoort in het portfolio waar je de details kunt bekijken.
-
De mogelijkheid om vooraf aan een training een presentielijst uit te printen om deze door te sturen aan de docent.
Presentielijst van de ingeschreven deelnemers.
1 stemWij hebben een andere verbetersuggestie in overweging waarbij een trainer 60 minuten voor aanvang van de training al toegang krijgt tot de presentielijst. Deze kan dan op het scherm opengezet worden en/of worden geprint.
-
toevoeging workshops
De mogelijkheid om bij een scholing workshops toe te voegen waarvoor deelnemers zich kunnen aanmelden. Is ook handig bij organiseren van congressen of seminars.
1 stemBeste,
Gezien het laag aantal stemmen wordt deze wens afgekeurd. Daarnaast zijn we aan het controleren of wensen nog relevant zijn. In het Leerplatform wordt er bij ons geen onderscheid gemaakt of het een workshop is of een klassikale opleidingen
Wat wellicht een beperking kan zijn is dan het niet modulair ingericht kan worden. Dat je je kan inschrijven op bijvoorbeeld meerdere 'workshops'.
We willen je met die reden vragen om een nieuwe wens aan te maken als deze nog relevant is. Voor de volledigheid willen je tevens vragen om een duidelijke beschrijving toe te voegen met daarin de volgende punten:
1. Om welke functionaliteit gaat het?
2. Hoe werkt het op dit moment?
3. Wat is de gewenste situatie?
4. Voeg anonieme screenshots met eventuele aanduidingen toe
Met vriendelijke groet,
SDB Groep
Elmy Rovers
-
De e-learning voor caress is niet meer beschikbaar
Deze weer beschikbaar maken is handig voor nieuwe medewerkers
1 stemDe cursussen voor Caress zijn maatwerk cursussen die door verschillende klanten zijn ingezet. Als zo'n cursus nu niet meer beschikbaar is, dan zal dit zeer waarschijnlijk zijn omdat de cursus niet meer aansluit bij de huidige versie van Caress (een organisatie keuze).
-
fysieke belasting
Ik zag een cursus staan "fysieke belasting hoort er niet bij, werk slim" maar dit is alleen zorg gerelateerd, ik zou graag willen zien hoe wij als huishouding ergonomisch kunnen werken, een cursus over houding en fysieke belasting, ik merk aan mijn collega's dat er toch wel vaak geklaagd word over lichamelijke problemen, door verkeerde houding
1 stemBeste,
We hebben de wens doorgeven aan het content team. Zij gaan dit verder oppakken. Het Uservoice item wordt in dit portaal afgesloten.
Met vriendelijke groet,
SDB Groep
Elmy Rovers
- Ziet u uw idee niet?