Automatische mail bij aanmelding of omboeken door medewerker
Bij sommige scholingen moet je medewerkers aanmelden bij een externe partij. Het is fijn om te weten wanneer er iemand aanmeldt of toch kiest voor een andere datum. Dit heeft gevolgen voor de registratie bij de externe partij. Als een medewerker uitschrijft voor een scholing kan ik wel een automatische mail krijgen. Ik zou dit ook graag willen hebben bij alle inschrijven en omboekingen door medewerkers. Ja, dat is veel mail, maar het geeft mij heel veel overzicht in wat er gebeurd. De meeste mail kan ik direct wegklikken en geeft nauwelijks extra werk terwijl het uitzoeken van wie aangemeld of omgeboekt heeft heel veel tijd vraagt.
-
Hoi Petra,
We hebben helaas geen reactie van je ontvangen op onze vraag. We gaan je wens afkeuren.
Inmiddels zijn er een aantal verbeteringen doorgevoerd aan onze mailnotificaties. Mocht deze wens nog relevant zijn dan vragen we je om een nieuwe wens in te dienen en daaraan een duidelijke beschrijving toe te voegen met daarin de volgende punten:
1. Om welke mailnotificaties gaat het?
2. Wat is de gewenste situatie?
3. Voeg anonieme screenshots met eventuele aanduidingen toe.Met vriendelijke groet,
SDB Groep -
Hoi Petra,
Deze wens staat al een tijdje open. Kun je aangeven of deze wens nog steeds relevant is? Dan kunnen we namelijk gaan kijken voor een oplossing.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Elmy Rovers
SDB Groep