Doorgaan naar artikel

SDB Planning

Welkom op het wensenportaal voor SDB Planning van SDB Groep. Dit is de plek waarop je ideeën en wensen kunt plaatsen ter verbetering en doorontwikkeling van SDB Planning. 

Op de Roadmap staan onderstaande onderwerpen:

Hoe werkt het?
Bekijk de wensen van andere gebruikers en stem op je favorieten.
Heb je een wens of suggestie die nog niet is ingediend dan kun jij deze hier indienen. Geef op een zo beknopt mogelijke manier aan wat je wens is en wat je er mee probeert op te lossen.
Je hebt 20 stemmen die je kunt geven aan een wens of je kunt de stemmen verdelen over meerdere wensen. Zodra een wens door ons in behandeling is genomen krijg je de stem(men) weer terug en kun je deze opnieuw gebruiken.

Dank je voor het deelnemen en om ons te helpen de functionaliteiten van SDBPlanning te verbeteren.

• Populaire ideeën
  • Top ideeën
  • Nieuwe ideeën
  • Mijn Feedback

5 gevonden resultaten

1. uitbreiden capaciteitsplan, zorgvragen clienten vertalen in basisplan

Wij zouden graag in capaciteitsplan een mogelijkheid zien, om op basis van activiteiten/zorgvraag van cliënten te komen tot een zo efficiënt mogelijk basisplan.
    Ik stel me een format voor waar je per cliënt de activiteiten/zorgvragen kunt invullen, waarbij je dan aangeeft wat de verwachte duur van de activiteit is, in welk tijdsblok de activiteit/zorgvraag moet plaatsvinden en door welke kwalificatie die zorg (minimaal) geleverd moet worden.
    Dit doe je dan voor al je cliënten. Op basis van al die gegevens doet het systeem dan een voorstel (ik stel me een soort van zorgvraag route voor) om tot een basisplan te…

19 stemmen
    stem

We zijn blij dat je hier bent

Log in om feedback te geven

Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
  2. Functiegroepen toevoegen in capplan

Het toevoegen van functiegroepen in capaciteitsplan. Zodat de tool een beter beeld geeft bij klanten met veel medewerkers met net afwijkende functiecodes. Dit zorgt ook dat je prettiger kan filteren.

7 stemmen
    stem

Ingelogd als (Afmelden)
  3. Capaciteitsplan - de "niet geroosterde uren" niet of anders weergeven

Wens is dat je in capaciteitsplan kan zien bij je staafdiagram rooster welke diensten daadwerkelijk zijn geroosterd bij medewerkers. Nu krijg je ook de diensten zichtbaar die in de ballenbak staan ( in feite niet geroosterd) dit geeft een vertekend beeld.

2 stemmen
    stem

Ingelogd als (Afmelden)
  4. Afspraak verwijderen uit Capaciteitsmodule

Binnen de Capaciteitsmodule is het mogelijk om afspraken tussen oa planeenheden toe te voegen. Op dit moment bestaat alleen de mogelijkheid om deze afspraak te kopiëren en er is een werkwijze om deze via Flexplan te wijzigen. Wij zien graag dat er in de Capaciteitsmodule zelf de optie komt dat een toegevoegde afspraak verwijderd kan worden. Ervaring leert dat reeds gemaakte afspraken aan wijziging onderhevig zijn. Waarbij de optie Wijzigen niet toereikend genoeg is.

1 stem
    stem

Ingelogd als (Afmelden)
  5. capaciteitsplan - staafdiagrammen zelfde opbouw te laten hanteren

Ik zou graag zien dat de opbouw van de staafdiagrammen het zelfde is qua rangorde. Nu staan ze allemaal op verschillende plekken in de staafdiagram. Het zou fijn zijn als ze op de zelfde hoogte worden geplaatst.

0 stemmen
    stem

Ingelogd als (Afmelden)
  • Ziet u uw idee niet?

Feedback en Kennisbank