SDB Planning
Welkom op het wensenportaal voor SDB Planning van SDB Groep. Dit is de plek waarop je ideeën en wensen kunt plaatsen ter verbetering en doorontwikkeling van SDB Planning.
6 gevonden resultaten
-
teamvieuwer
Soms duurt best lang voordat er een ticket gesloten kan worden omdat er meerdere vragen, over en weer, gesteld worden. Soms zou het fijn zijn als een medewerker van SDB even belt als ze met de ticket bezig zijn en meekijken via teamvieuwer.
6 stemmenWij hebben al de mogelijkheid om via Teams mee te kijken.
-
Uitbreiden Planeenheid inrichting i.c.m. Dienstcodes DUS en kwalificaties
Tijdens het project van A6 naar SDB Planning hadden wij de wens bij Marc ingediend om de planeenheid inrichting uit te laten breiden zodat wij dan eenvoudig aan dienstcodes ook DUS en kwalificaties kunnen hangen. Zie hiervoor een voorbeeld als bijlage zijnde toegevoegd.
Omdat ik hier zeer weinig feedback op terug krijg, heb ik toch maar het idee hier geplaatst.
4 stemmenEr zijn onvoldoende stemmen binnengekomen voor deze wens. We wijzen de wens af.
-
Databaseview bi_employee_planunit3 uitbreiden
Graag de databaseview ‘biemployeeplanunit3’ uitbreiden met de velden:
- Functiecode
- Dienstverbandnummer
Dit is nodig om het roostergebaseerd autoriseren in Pluriform te kunnen realiseren.
3 stemmen -
Openklappen, rooster, groter maken scherm
Het zou fijn zijn als je het scherm nog meer zou kunnen uitvergroten.
Dus dat je het rooster en de ballenbak alleen in je scherm ziet. De hele rij aan de bovenkant weg kunt klappen als het ware1 stemDit is al mogelijk door rechtsboven in het scherm op de pijltjes te klikken
-
Export uren rechtstreeks in HRSAL systeem
op dit moment download ik de bestanden voor de export uren vanuit SDB Planning en stuur dit door naar de Salarisadmninistratie, zodat zij dit kunnen inlezen in ons HRSAL systeem AFAS.
het zou mooi zijn als er een connector kwam, dat zodra de bestanden klaar staan in SDB, dat er vanuit SDB 1 druk op de knop is, dat deze uren automatisch worden ingelezen in AFAS.
Scheelt enorm veel tijd..1 stemWe hebben besloten om de wens af te wijzen vanwege het gebrek aan voldoende stemmen
-
darkmode
Een mogelijkheid om Darkmode aan te zetten op de website (en Octopus) zou enorm prettig zijn.
1 stemWe hebben besloten om de wens af te wijzen vanwege het gebrek aan voldoende stemmen.
- Ziet u uw idee niet?