SDB EPASS
Welkom op het wensenportaal voor SDB EPASS. Dit is de plek waarop je ideeën en wensen kunt plaatsen ter verbetering en doorontwikkeling van SDB EPASS.
Hoe werkt het
- Bekijk de wensen van andere gebruikers en stem op je favorieten.
- Heb je een wens of suggestie die nog niet is ingediend dan kun jij deze hier indienen. Geef op een zo beknopt mogelijke manier aan wat je wens is en wat je er mee probeert op te lossen.
- Je hebt 10 stemmen die je kunt geven aan een wens of je kunt de stemmen verdelen over meerdere wensen. Zodra een wens door ons in behandeling is genomen krijg je de stem(men) weer terug en kun je deze opnieuw gebruiken.
4 gevonden resultaten
-
Groep gebruikers samenstellen en selecteren als groep
Een mogelijk bieden om een groep gebruikers samen te stellen en te kunnen selecteren als groep. Zo'n groep kan samengesteld worden door een applicatiebeheerder / opleidingsondersteuner, beoordelaars en studenten. Een groep kan bestaan uit studenten, beoordelaars of een combinatie van beiden.
Zo'n groep kun je vervolgens gebruiken in de volgende situaties:
- Keuze van een deelnemers van een 360-gradenfeedback ronde of OOG ronde
- Toewijzen van portfoliotoegangen
- Aanmaken van formulieren voor een groep studenten
- Filtering in overzichten
- Het kunnen groeperen van gebruikers in gebruikersbeheer
3 stemmen -
PDF's onder 'documentatie' laten openen op een nieuw tabblad
De *.pdf bestanden die onder "documentatie" zijn geplaatst, worden door Chrome en IE geopend in HTML en gebruikt het tabblad van EPASS. Het zou fijn zijn als *.pdf bestanden op een nieuw tabblad worden geopend zodat EPASS daarnaast nog bereikbaar is.
2 stemmen -
Verbeteren van het klaarzetten van formulieren in de toekomst
De mogelijkheid dat beoordelingen, 360-feedback rondes en OOG rondes, welke in de toekomst zullen plaatsvinden, ook pas beschikbaar komen binnen een bepaalde periode voor de referentiedatum. In de tussentijd is de (openstaande) beoordeling verborgen voor deelnemers. De deelnemer krijgt wel de mogelijkheid om alle verborgen beoordelingen in te zien middels een optie aan te vinken in het overzicht van de beoordelingen.
Dit betekend dat we dan kunnen instellen vanaf hoeveel tijd vóór de referentie datum van de beoordeling, het formulier als openstaande beoordeling in EPASS getoond wordt. Daarbij zal ook pas een uitnodiging per e-mail gestuurd worden zodra het formulier…
1 stem -
Het normenoverzicht op het dashboard te voorzien van een 'oogje' om de onderliggende formulieren snel te kunnen inzien.
Bij het aanklikken van één van de opdrachten in het normenoverzicht op het dashboard kom je terecht op een overzichtspagina per opdracht.
Probleem:
Na aanklikken van een opdracht in het normenoverzicht op het dashboard kan je vervolgens in een pull down menu de verschillende opdrachten selecteren. Echter als ik vervolgens de onderliggende beoordelingsformulieren bij een opdracht wil inzien moet ik een formulier aanklikken en kom ik vervolgens in het formulier onder het tabblad 'voortgang' terecht. Als ik dan door wil naar de volgende opdracht/ het volgende formulier moet ik weer terug naar het dashboard en alle stappen opnieuw doorlopen.Oplossing:…
1 stem
- Ziet u uw idee niet?