Inzichtelijk welke contracten retour zijn/nog retour moeten komen
Wij zijn benieuwd hoe andere organisaties het doen met de mogelijkheden die het systeem nu biedt.
Hoe houden jullie in beeld welke contracten er nog retour moeten komen? Gebruiken jullie de R in de trajectregel en zetten de plaatsing op G als het contract retour is? Of hebben jullie nog andere goede ideeën? We horen ze graag. Alvast bedankt.

-
Wendy Wieringa schreef
Daar was ik wel haha. Ik krijg geen bericht als er een reactie is dus zie het nu pas. Je mag me altijd bellen 088-0350492. Ik kom ook naar de Kix day, ik weet niet of jij daar ook heen gaat.
-
Klaartje Koebrugge schreef
@Wendy, bedankt voor je reactie.
Kom jij toevallig de 18de maart naar de klantendag in IJsselstein? Of kunnen we misschien eens contacten om te sparren? -
Wendy Wieringa schreef
Wij hebben de kinderen inderdaad op een R staan en als het contract terug komt zetten we deze op een G. In de contractenlijst kun je bij digitale handtekening filteren op de status om te zien welke nog niet getekend retour zijn en eventueel ook op locatie. Echter zijn wij een grote organisatie met meerdere planners met eigen locaties en is dit voor ons meer werk en onoverzichtelijk dus wij werken allemaal met een excel bestand waarin we de verzonden contracten bijhouden