Open diensten in Oproeppool zetten en medewerkers zelf dienst inplannen.
Wij zouden het handig vinden om openstaande diensten in de oproeppool naar de medewerkers te sturen en dat zij kunnen kiezen of zij deze dienst beschikbaar zijn/ willen werken. Dit kan de medewerker dan zelf aangeven en accepteren.
Ik lees dat het wel mogelijk is om meerdere medewerkers te mailen voor de openstaande dienst maar dat zij dan per mail laten weten of dit mogelijk is. Dan krijgen de medewerkers wel veel mail voor meerdere openstaande diensten. Maar nog geen optie dat een medewerker een openstaande dienst kan accepteren in de Quebble Pro app.
Beste Steffanie,
Deze wens zullen wij niet opnemen in ons software pakket omdat de impact en complexiteit dusdanig groot is.
SDB Quebble Personeelsplanning zal ik de loop der jaren samengaan met SDB Planning. Daar is deze wens al wel geïmplementeerd en beschikbaar.
Met vriendelijke groet,
Anna Tzirtzilakis
-
Beste Steffanie,
Deze wens zullen wij niet opnemen in ons software pakket omdat de impact en complexiteit dusdanig groot is.
SDB Quebble Personeelsplanning zal ik de loop der jaren samengaan met SDB Planning. Daar is deze wens al wel geïmplementeerd en beschikbaar.
Met vriendelijke groet,
Anna Tzirtzilakis