Doorgaan naar artikel

SDB Leerplatform

Welkom op het wensenportaal van de SDB Groep

Dit is de plek waarop je ideeën en wensen kunt plaatsen ter verbetering en doorontwikkeling van het SDB Leerplatform.
Hieronder een visual van onze ontwikkelfocus voor de komende tijd (in hoofdlijnen en met ruimte voor innovatie en aanpassing).

Hoe ontwikkelen wij?

Voor onze softwareontwikkeling hanteren wij graag de metafoor van een grote, bloeiende appelboom.
In deze boom vinden we bugs (insecten), wensen (appels) en verzoeken (mol die de kop opsteekt), elk met een lage of hoge impact die de doorlooptijd bepaalt.
Hieronder vind je de visuele uitwerking van deze metafoor en HIER vind je meer informatie.

Hoe werkt UserVoice?
  • Bekijk de wensen van andere gebruikers en stem op je favorieten.
  • Heb je een wens of suggestie die nog niet is ingediend dan kun jij deze hier indienen. Geef op een zo beknopt mogelijke manier aan wat je wens is en wat je er mee probeert op te lossen.
  • Je hebt 20 stemmen die je kunt geven aan een wens of je kunt de stemmen verdelen over meerdere wensen. Zodra een wens door ons in behandeling is genomen krijg je de stem(men) weer terug en kun je deze opnieuw gebruiken.
Dank je voor het deelnemen en om ons te helpen de functionaliteiten van het SDB Leerplatform te verbeteren.

• Populaire ideeën
  • Top ideeën
  • Nieuwe ideeën
  • Mijn Feedback

4 gevonden resultaten

1. Rapportage nieuwe medewerkers inschrijvingen

Overzicht naar teammanager welke nieuwe medewerkers op welke datum ingeschreven zijn voor welke verplichte training

4 stemmen
    stem

We zijn blij dat je hier bent

Log in om feedback te geven

Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
  2. Rapportage voor beheer inzicht in koppelingen bekwaamheden incl activiteiten

we zijn als beheer nu alles aan het inrichten. We richten bekwaamheden in met meerdere activiteiten als basis. We stellen dan per afdeling/functie in of individueel welke activiteiten met welke geldigheid van toepassing zijn. Dit in het kader flexibele inrichting vakbekwaamheid en meer decentrale regie zonder dat we voor elke afwijking een extra bekwaamheid moeten aanmaken voor dezelfde vaardigheid. We zouden graag als beheer een rapportage (excel) willen kunnen genereren zodat we zien welke bekwaamheden en daarbinnen welke activiteiten aan wie gekoppeld zijn. Dit maakt het ook makkelijker om in de toekomst wijzigingen aan te brengen binnen een bekwaamheid. Je…

4 stemmen
    stem

Ingelogd als (Afmelden)
  3. Individuele Bekwaamheden export 'waar is persoon werkzaam' tonen

Bij bekwaamheden (individueel) is het niet mogelijk om zelf aan te geven bij een export naar PDF of Excel welke gegevens vanuit Afas ik hierin wil plaatsen. Nu wordt alleen Naam en functie toegevoegd. Maar niet waar diegene werkzaam is.

1 stem
    stem

Ingelogd als (Afmelden)
  4. gebruikersrapportage

In het overzicht staat bv 29 gebruikers van HACCP, ik denk wauw. Als ik ga kijken wie het zijn, staan daar 10 gebruikers van SDB bij. Dat vervuilt mijn overzicht enorm. Kan dat niet anders opgelost worden?

1 stem
    stem

Ingelogd als (Afmelden)

Hoi Tineke,

Bedankt voor je wens. We hebben dit intern besproken en dit betreft niet echt een wens maar eerder een bug. We zullen dan ook een ticket gaan aanmaken in support ticketsysteem om vanuit daar het probleem verder met je te bespreken.

We zullen de 'wens' in dit portaal dan ook afwijzen.

Met vriendelijke groet,

SDB Groep

Elmy Rovers

• Ziet u uw idee niet?

Feedback en Kennisbank